Viac ako. ..

5. augusta 2019, michalpatolog, Poézia

Na krídlách lásky zažiješ najväčší
a zároveň najkrajší adrenalín,
joj, tie beztiažové stavy,
nízky tlak a rýchly tep,
stratenie vlastnej hlavy,
tisíc krát vrátil by si čas,
vychutnal si čo si prežil dnes.

Nevadí, že mať srdce na pravom mieste,
je mať ho uložené naľavo,
keď tá pravá objaví sa na tvojej ceste,
najväčším sa stane nebadane pokladom,
bez problémov spravíš cez prekážky slalom,
lebo láska objala ťa,
pekným slovom a aj pohľadom.

Obíjmaj ma láska keď som silný,
ale tiež aj keď som slabý,
keď pochybím a som vinný,
aj keď na tom svete veľkom niekedy sa cítim malý.

Sprevádzaj ma cestou kadiaľ vedie moja púť,
obíjmaj ma vždy keď dostala si na to chuť,
nedovoľ mi vzdať sa, nedovoľ mi podľahnúť,
ja verím, že tvoje objatie je viacej ako dve dlane a jedna hruď.