Založ si blog

Archív: máj, 2020

Trocha sa stíšiť

Myslíš, že tvoja achilova päta, je ticho, ktorého je nadbytok, ťažké je skôr stíšiť hluk šíreho sveta, nech na teba hovoria iba ľudia, nie hračky, veci, a či nábytok. Zázraky bez slov robia práve činy, kreatívne keď zapojíš svoje dlane, vytvoriť niečo umelecké z živej hliny, fantáziou, spontánne, nečakane. Trocha sa stíšiť, vytvoriť peknú budúcnosť, otvoriť […]

Pokračovanie článku

Keď sa bojíš

Tam kde dáš priestor strachu, prestávaš dýchať pravidelne, fantázia povstane z prachu, a začnú sa diať veci strašidelné. Či mihne sa zver divá v tráve, či počuť divné zvuky teraz práve, myšlienok pochod už začal písať námet, o konci sveta, ktorý tvoríš v svojej hlave. Misky váh preklopilo na jednu stranu, ticho aj všetky zvuky ovládli tvoje kroky, keď bojíš sa a […]

Pokračovanie článku

Hľadal som ťa

Hľadal som ťa vo dne, ba aj keď som sníval sny, unavilo ma to putovanie hodne, kým som na to prišiel kto si ty. Keď je všetko tmavé vôbec netuším, kde hľadať, a či to má ešte vôbec zmysel, a v tom náhla emócia mi srdce rozbúši, svetlo v diali prinúti ma, by som ďalej išiel. Nepoznám meno, aj tvoja tvár je skrytá, na mnohé otázky nemá mi kto odpovedať, v tom toku […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 125
Celková čítanosť: 155349x
Priemerná čítanosť článkov: 1243x

Autor blogu

Kategórie