Založ si blog

Sklamaná

V batohu zbalené všetky veci,
vydať sa chystá niekam do diaľky,
telom tu si, no v duchu nie si,
myšlienky prehrávajú dookola šťastný koniec rozprávky.

Telo je zranené, srdce neprestáva bolieť,
hojivých ovínadiel nieto vôkol seba,
na to, aby znova začalo láskou horieť,
bude nutný asi iba zázrak z neba.

Nádej sa stratila v bezsennej noci,
mesiac si zasadol na nebeský trón,
padajúca hviezda v nej vyvolala zvláštny pocit,
Bože môj, povedz mi, príde už konečne on?

Nejaký Martin na bielom tátoši,
alebo z diaľky tajuplný Michal,
ktorého poznajú všetci moji kamoši,
čo rád by za mňa hoc aj dýchal.

Nezáleží aké budú jeho krivky,
narovinu k Pánu Bohu hovorí,
stačí aby mal so sebou také sirky,
ktorými mi zažne v hrudi svetlo,
nech ten plameň lásky znova rozhorí.

Iba jedno prianie v srdci nosím,
nech sa lepšie životom mi kráča,
všemohúci Bože vrúcne prosím,
do cesty mi pošli takéhoto podpaľača.

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

Možno, časom. . .

30.01.2024

Neisto, hanblivo, tichým hlasom, čo prinesie budúcnosť blízka, kolená trasú sa, tak strašne nízka? zmenu, čo čakáš, príde? Možno, časom. Chceš niečo nové, no strach z miesta nepustí, spútal ťa pevne, pomyselným pásom, väznená vo vnútri s hrdosťou úplne na cucky. Opraví toto vôbec niekto? Raz možno, časom. V tom mori myšlienok skoro utopíš sa, tvoju loď na [...]

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05, aktualizované: 12:03

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

Štatistiky blogu

Počet článkov: 124
Celková čítanosť: 149739x
Priemerná čítanosť článkov: 1208x

Autor blogu

Kategórie