Založ si blog

Voľným pádom

Vznášam sa do nebies, adrenalín stúpa,
od strachu mi srdce spadlo do gatí,
Skočiť z tej výšky, myšlienka hlúpa?
Som viac posratý, či dojatý?
Neviem, stúpam…

Preťal som oblaky, pocity vo mne lomcujú,
vtáky jak anjeli lietajú,
v povetrí vetriská obcujú,
šanca na bláznovstvo sa sama núka.

Skočil som z výšky,
návrat už teraz nie je späť,
vôkol mňa azúrová obloha,
telo som zveril do rúk náhode,
vychutnávam si prenádherný let,
zatiaľ je všetko v pohode.

Padám k zemi a zrazu je všetko blízko,
len ticho a gradujúce pocity,
neviem či nie som príliš nízko.
Pristanem hladko, či ostanem dobitý?

Ešte si vychutnávam chvíle bez tiaže,
vyplo mi náhle ukrutný tok mysli,
mám možnosť odviazať sa, tak sa odviažem,
nádej mám v rukách, hádam nedôjde mi kyslík.

Pristál som pevne na zemi,
vďaku Bohu očami som poslal do nebies,
hreje ma pocit blažený,
to čo som odkladať chcel,
iste zvládnem ešte dnes.

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

Možno, časom. . .

30.01.2024

Neisto, hanblivo, tichým hlasom, čo prinesie budúcnosť blízka, kolená trasú sa, tak strašne nízka? zmenu, čo čakáš, príde? Možno, časom. Chceš niečo nové, no strach z miesta nepustí, spútal ťa pevne, pomyselným pásom, väznená vo vnútri s hrdosťou úplne na cucky. Opraví toto vôbec niekto? Raz možno, časom. V tom mori myšlienok skoro utopíš sa, tvoju loď na [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 124
Celková čítanosť: 149767x
Priemerná čítanosť článkov: 1208x

Autor blogu

Kategórie