Založ si blog

Modlím sa k Bohu

Modlím sa k Bohu každodenne,
modlím sa a prosím,
modlím sa nech obchádza ma utrpenie,
nech každé breme zvládať nosím.

Modlím sa k Bohu možno mám tu potrebu,
modlím sa, aby mi dal silu,
modlím sa až vládzem kráčať dopredu,
až nezaváham ani na chvílu.

Modlím sa k Bohu za moju rodinu,
modlím sa nech sú zdraví,
modlím sa až každú hodinu,
pre nich dobrý skutok môžem spraviť.

Modlím sa k Bohu za každý deň,
modlím sa za kúsok nádeje,
modlím sa nech každý môj sen,
v živote sa raz udeje.

Modlím sa k Bohu za ľudské pochopenie,
modlím sa za hrejivé objatia,
modlím sa za tých čo keď príjmu vysvetlenie,
s žialom sa do diali nestratia.

Modlím sa k Bohu za kľudný spánok,
modlím sa za slnce na nebesách,
modlím sa za každé krásne ráno,
za úsmev na tvári ktorý neklesá.

Modlím sa k Bohu za kúsok snahy,
modlím sa za to nebyť zbabelý,
modlím sa za dobré medziľudské vzťahy,
za silu dospieť a zostať nohami na zemi.

Modlím sa k Bohu za dobrých ľudí,
modlím sa za spoločné príhody,
modlím sa za chvíle keď budem blúdiť,
nech podržia ma a nesotia do vody.

Modlím sa k Bohu za dar reči,
modlím sa za to že moc písať viem dať peru,
modlím sa za svetlo čo na cestu mi svieti,
ďakujem, že držím sa a nevzdávam sa smeru.

Modlím sa k Bohu za zázraky,
modlím sa za tú istotu,
modlím sa za tých čo vedia že som taký,
a predsa sú radi že som tu.

Modlím sa k Bohu za jednu pani,
modlím sa bo mi šancu dala,
Modlím sa za ňu, bo aj keď som bol ustráchaný,
s láskou sa o mňa postarala, moja mama.

Modlím sa k Bohu že ho mám,
modlím sa, lebo viem, že keď ma poslal sem mi sľúbil,
že nedožíči, aby som zostal sám,
vždy tu bude niekto, kto ma bude ľúbiť.

Modlím sa k Bohu, každý deň sa modlím,
nech som aj ja pre ľudí človek dobrý.

Zvláštna. . .

23.04.2024

S úsmevom čo vyzerá jak na večeru štedrý stôl, obzeráš v zrkadle neúnavne svoje ja, vo vnútri seba tíško tajíš vlastný seba bôľ, v prírode kvitneš ako lúka, rastieš k nebu, vždyzelená sekvoja. Na papier píšeš slová, ktoré tvrdia lásku, reálne v hrudi nosíš srdce z kameňa, tanec na tenkom ľade, s budúcnosťou na povrázku, u mňa všetko mení, u teba nie, a ja [...]

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

parlament, PVV, rokovanie, Robert Fico, Peter Pellegrini, Milan Majerský, Tomáš Taraba

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

28.04.2024 06:00

Najviac omeškaných míľnikov a problémov s implementáciou opatrení majú rezorty zdravotníctva, spravodlivosti a životného prostredia či vnútra. Slovensko môže prísť o miliardy eur.

Gay, gej homosexuáli, LGBTI, dúhový pochod,

Nový iracký zákon proti homosexualite počíta s trestom až 15 rokov väzenia

28.04.2024 05:49

Cieľom zákona je "chrániť irackú spoločnosť pred morálnou skazenosťou a volaním po homosexualite, ktoré zachvátilo svet".

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 125
Celková čítanosť: 150726x
Priemerná čítanosť článkov: 1206x

Autor blogu

Kategórie