Založ si blog

Bez odpovede

V živote prídu chvíle, ktoré neponúknu vysvetlenie,
zostane mnoho nezodpovedaných otázok,
zrazu jak naschvál pre teba nemá nik pochopenie
a ten, ktorý zná všetky odpovede odchádza
a strihá medzi vami povrázok.

Vtedy keď už medzi vami nie je ani nitka,
zarmútene so slzami v očiach padáš k zemi,
prudká rana do srdca ti podlomila lýtka,
vrúcne prosíš Boha keby sa dal čas späť vrátiť, keby…

Aspoň jednu šancu, snáď to pochopí,
avšak všade vládne len mrazivé ticho,
aj poslednú nádej bez mrknutia oka utopil
a odchádza so vztýčenou hlavou, s pýchou…

To sú tie chvíle keď otázka PREČO nemá žiadnu váhu,
všetky dôležité odpovede unášajú prúdy Váhu,
sto preplakaných nocí, telefón hluchý, žiadna správa,
dostávaš ďalších pár úderov sprava, zľava.

Zmáčané trosky uzreli hladinu,
ničotou korunovaná je márna snaha,
len bolesť a slzy zostali ti,
radosť a úsmev ukradol ti pre inú
srdce sa zlomilo, pomôže len čas, dlaha…

Zvláštna. . .

23.04.2024

S úsmevom čo vyzerá jak na večeru štedrý stôl, obzeráš v zrkadle neúnavne svoje ja, vo vnútri seba tíško tajíš vlastný seba bôľ, v prírode kvitneš ako lúka, rastieš k nebu, vždyzelená sekvoja. Na papier píšeš slová, ktoré tvrdia lásku, reálne v hrudi nosíš srdce z kameňa, tanec na tenkom ľade, s budúcnosťou na povrázku, u mňa všetko mení, u teba nie, a ja [...]

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 125
Celková čítanosť: 150594x
Priemerná čítanosť článkov: 1205x

Autor blogu

Kategórie