Založ si blog

Hriech

Myslím že plakať v daždi môže každý,
aj spáchať vraždy s následkami navždy,
byť človieča slepé, hluché,
brať všetko úplné ľahostajne,
myslieť si že všetko je jednoduché,
so závisťou hľadieť nedoprajne.

Aké je ľahké byť zlým človekom,
začať množiť obete skôr ako byť obeťou, prečo….

Aj keď ma mnohí vidia ako nulu,
dostal som krídla bez redbullu,
a lietam myšlienkami každodenne do šíreho sveta…
Do Sýrie doručil som dôležitú správu,
v Kolumbii vychutnal si dobru kávu,
týraným deťom držal palce nech dostanú dobre známky,
s africkými černoškami staval z obláčikov hrady, zámky
bez pretvárky fantáziou.

Zlý človek ťažko nájde správnu cestu,
veď vybral si zlé chodníky,
zlo ako švagra má, bo nenávisť má za nevestu,
v očiach mu žiaria z pekla ohníky.

Podať mu dlaň je veľmi ťažké, veď predsa je to vrah,
vstúpiť mu nedovolíš do svojho vnútra, cez svoj prah,
nohy sa klepú a slzy tečú po lícach,
ani slovka z úst nevyrečieš, lebo sa ťa zmocnil preukrutný strach.

Musím sa ti s niečím priznať,
prekonal som to čo narobilo toľko vzruchu,
bola to pre mňa riadna výzva,
podal som tejto zblúdilej duši ruku
a nebanujem, malo to svoj význam.

Sme ľudia, ktorí niekoľko krát pochybili,
sám Boh nám šance dáva lepším byť,
aby sme zavrhli predsudky a blížnym odpustili,
aby to čo napáchali mali možnosť odčiniť.

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

Možno, časom. . .

30.01.2024

Neisto, hanblivo, tichým hlasom, čo prinesie budúcnosť blízka, kolená trasú sa, tak strašne nízka? zmenu, čo čakáš, príde? Možno, časom. Chceš niečo nové, no strach z miesta nepustí, spútal ťa pevne, pomyselným pásom, väznená vo vnútri s hrdosťou úplne na cucky. Opraví toto vôbec niekto? Raz možno, časom. V tom mori myšlienok skoro utopíš sa, tvoju loď na [...]

Petr Pavel

Pavel: Názory na zahraničnú politiku by nemali narúšať vzťahy Čechov a Slovákov

16.04.2024 15:52

Česko začiatkom marca v reakcii na postoj SR k vojne na Ukrajine odložilo česko-slovenské medzivládne konzultácie.

Juraj Blanár

Blanár nepodporí možné sankcie, ktoré by zasiahli viac občanov SR ako Irán

16.04.2024 15:29

Ministri zahraničných vecí krajín EÚ majú rokovať o možnom uvalení sankcií na Irán v súvislosti s jeho víkendovým útokom na Izrael.

Podvod

Fanúšikovia hokeja, pozor. Neznámy páchateľ ponúka na internetovom portáli falošné lístky na MS

16.04.2024 15:11

Vystupuje pod rôznymi menami, s rôznymi telefónnymi číslami a uvádza odlišné bankové účty, na ktoré žiada zaslať peniaze.

Russia Ukraine War

Chýbali rakety, zničili elektráreň. Zelenskyj sa hnevá, že Ukrajine chýba ochrana, akú dostal Izrael

16.04.2024 15:07

Volodymyr Zelenskyj sa sťažuje, že Izraelu pomohli spojenci ochrániť vzdušný priestor pred útokom Iránu, ale od neba nad Ukrajinou dávajú ruky preč.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 124
Celková čítanosť: 149607x
Priemerná čítanosť článkov: 1207x

Autor blogu

Kategórie