Založ si blog

Čomu veriť

Sme usmiatí a plačeme, sme silní a sme slabí,
ľúbime sa a nenávidíme sa, sme veľkí a sme malí.
Každý z nás si myslí, že všetko zvládne sám,
až kým ho niečo na kolená zvalí,
a zistí, že v sebe živil sebaklam,
že nerobil to čo chcel,
lež to čo od neho očakavali.

Stratia sa pevné kroky,
stratia sa pozitívne myšlienky,
príde ten plač prehlboký,
a svet čo bol sťa gombička,
je zrazu priveľký.

Ako mám robiť veci správne?
Ako vstať z prachu znova na nohy?
Nebolo všetko čo som robil márne?
Myšlienky mám ťažké sťa okovy.

Prosím pohľadom do neba,
o silu robiť kroky, ktoré zmysel majú,
znova sa v zrkadle vedieť pozrieť na seba,
znova patriť k ľuďom, čo sa usmievajú.

Stačí tak málo…

Veriť ľuďom a tiež Bohu,
že by nenechal ťa kráčať samého,
vykročiť tú správnu nohu,
spoľahnúť sa na nich a tiež na neho.

Neveriť, že takú krivdu spravil by ti Pán,
že by nemal ťa kto utešiť,
chorú dušu v ťažkej chvíli vyliečiť,
že by si mal zostať úplne sám.

Zvláštna. . .

23.04.2024

S úsmevom čo vyzerá jak na večeru štedrý stôl, obzeráš v zrkadle neúnavne svoje ja, vo vnútri seba tíško tajíš vlastný seba bôľ, v prírode kvitneš ako lúka, rastieš k nebu, vždyzelená sekvoja. Na papier píšeš slová, ktoré tvrdia lásku, reálne v hrudi nosíš srdce z kameňa, tanec na tenkom ľade, s budúcnosťou na povrázku, u mňa všetko mení, u teba nie, a ja [...]

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

Russia Ukraine

Zničme Rusom Krymský most, ozýva sa opäť z Kyjeva. Príde úder naraz zo vzduchu aj z mora?

24.04.2024 10:00

Aké zbrane by Ukrajinci potrebovali, aby udreli na most ponad Kerčský prieliv? Možno nielen rakety, ale aj bezpilotné lietadlá a námorné drony.

Kim Jo-džong

Sestra severokórejského vodcu: Vybudujeme ohromnú vojenskú silu

24.04.2024 09:50

Severná Kórea tvrdí, že vojenské cvičenia USA sú prípravou na jadrovú vojnu proti Pchjongjangu.

znásilnenie. násilie, týraná žena,

Amnesty: Situácia v oblasti ľudských práv na Slovensku sa v roku 2023 nezlepšila

24.04.2024 09:14

Slovensko ani v minulom roku neratifikovalo Istanbulský dohovor.

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 125
Celková čítanosť: 150411x
Priemerná čítanosť článkov: 1203x

Autor blogu

Kategórie