Založ si blog

Keď muži plačú

Keď muži plačú takto len tak nieje,
smiech z pier im kradne pocit beznádeje,
do plachiet zrazu prestal fúkať vietor,
ich podvedomie tuší že sa niečo deje,
tam kde bol počuť štebot vtákov ticho zneje,
zrazu stratilo sa dôležité niečo lebo niekto,
vtedy vedia že to nie je dobré, zle je !

Poznáš ten recept ako mužom utrieť slzy,
myslíš že zahojia to slová,
je mi to ľúto, mňa to mrzí,
tuctovo niekoľký krát opakovať?

Nie!

Pomôže prostá náruč ženy,
do ktorej je položený,
aj keď sa mu slzy do očí tisnú,
slová žiadne preriecť netreba.
len si ho privinúť a silno stisnúť,
veriac že oporu má žena práve u teba.

Zvláštna. . .

23.04.2024

S úsmevom čo vyzerá jak na večeru štedrý stôl, obzeráš v zrkadle neúnavne svoje ja, vo vnútri seba tíško tajíš vlastný seba bôľ, v prírode kvitneš ako lúka, rastieš k nebu, vždyzelená sekvoja. Na papier píšeš slová, ktoré tvrdia lásku, reálne v hrudi nosíš srdce z kameňa, tanec na tenkom ľade, s budúcnosťou na povrázku, u mňa všetko mení, u teba nie, a ja [...]

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 125
Celková čítanosť: 150443x
Priemerná čítanosť článkov: 1204x

Autor blogu

Kategórie