Založ si blog

Prosím

Nechcem viac v sebe dusiť sebaklam,
že všetci ľudia išli preč,
vo veľkom dome som zostal sám,
nemá kto so mnou preriecť ani slovko,
zavládlo ticho, tu aj obďaleč.

Cítim sa ako prázdna nádoba,
okolo ktorej každý chodí nebadane.
Ako a kde nájsť motiváciu začať odznova?
Čakaním na to či zázrak sa stane?

Je tma, mesiac do očí mi svieti,
v myšlienkach stráca sa mi každý nápad.
Mať silu kvitnúcich stromov a energiu smejúcich sa detí
a možno len človeka čo objíme ma, čo ma bude chápať.

Nevidím východisko v tom, že sa pôjdem opiť,
chcem nádej, možno Boží dotyk,
čo pomôže mi zas sa vzchopiť,
záchranné koleso, čo zabráni sa mi utopiť,
no a pomôže mi začať odznova.

Prosím…

Zvláštna. . .

23.04.2024

S úsmevom čo vyzerá jak na večeru štedrý stôl, obzeráš v zrkadle neúnavne svoje ja, vo vnútri seba tíško tajíš vlastný seba bôľ, v prírode kvitneš ako lúka, rastieš k nebu, vždyzelená sekvoja. Na papier píšeš slová, ktoré tvrdia lásku, reálne v hrudi nosíš srdce z kameňa, tanec na tenkom ľade, s budúcnosťou na povrázku, u mňa všetko mení, u teba nie, a ja [...]

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Bíreša na poste šéfa veterinárnej a potravinovej správy nahradil Martin Chudý

02.05.2024 18:47

Po návrate z Bruselu bol od roku 2017 nepretržite vedúcim odboru zdravia a ochrany zvierat.

Mária Kolíková

Kolíková návrh na svoje odvolanie vníma ako výkrik koalície: Kto sa nám postaví, pôjde dole

02.05.2024 17:57

Koaliční poslanci Kolíkovej vyčítajú aj to, že podpísala podnet na generálnu prokuratúru týkajúci sa zmeny štatútu SIS.

Robert Kaliňák

Krúpa má podozrenie, že Kaliňák koná v záujme cudzích zbrojárskych spoločností

02.05.2024 16:19

Krúpa avizoval, že téma sa možno bude riešiť aj na budúcotýždňovom výbore.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 125
Celková čítanosť: 150996x
Priemerná čítanosť článkov: 1208x

Autor blogu

Kategórie