Založ si blog

Otec a matka

Veľa krát spadneš, nemáš silu vstať,
tvoju hru osud kat ukončí, dá ti mat,
bezradne sedíš na úbočí, chceš to vzdať,
je čas na to čo moc nestojí, ale veľa váži,
čo nemôžeš držať, vidieť, iba zažiť,
istotu, lásku k tebe majú v sebe,
a sú pripravení ti ju dať.

Tu láska moc má chrámy zboriť,
z domčeka z kariet vybuduje pevnosť nanovo,
v chmúrnych dňoch plameň nádeje zahorí,
skončila sa iba jedna sága, nie celé bytie,
srdce stále bije, aj keď roztrhli sa pevné nite,
napriek tomu nie je koniec, nie je hotovo.

Otec a matka, je to pravda odveká,
chrabrý rytier a princezná spanilá,
sú stále blízko, sťa bezpečné útočisko,
pýchou im je, že vychovali super človeka,
 budú tu vždy keď tvoja duša rozkvitne aj chradne,
keď budeš veselý, keď budeš na dne,
nech lásku čo ti dali stále žije, znova ožíva.

Zvláštna. . .

23.04.2024

S úsmevom čo vyzerá jak na večeru štedrý stôl, obzeráš v zrkadle neúnavne svoje ja, vo vnútri seba tíško tajíš vlastný seba bôľ, v prírode kvitneš ako lúka, rastieš k nebu, vždyzelená sekvoja. Na papier píšeš slová, ktoré tvrdia lásku, reálne v hrudi nosíš srdce z kameňa, tanec na tenkom ľade, s budúcnosťou na povrázku, u mňa všetko mení, u teba nie, a ja [...]

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Mikuláš Černák, súd

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:52

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 125
Celková čítanosť: 150515x
Priemerná čítanosť článkov: 1204x

Autor blogu

Kategórie