Založ si blog

Vstaň

Po ceste životom v tejto dobe zlej,
keď pokušenie každé svedomie zmieta,
srdce na dlani mnoho krát donesieš tej,
ktorá sa tvári ako keby bola cudzia teta.

Srdce sa rozbilo na malé časti,
lepiť si začal, no chcelo by to ruky pomocné,
city na franforce zo sklamania z lásky,
leukoplast súcitu a dlahu pochopenia žiada sa ti,
na tvoje srdce, ktoré je tak nemocné.

Smútok odetý do tmavých nocí,
žiaľ, ktorý trýzni počas chladných rán,
do prázdna pošepká ti ktosi,
Vstaň, treba ísť ďalej!
Znova, sám…

Zvláštna. . .

23.04.2024

S úsmevom čo vyzerá jak na večeru štedrý stôl, obzeráš v zrkadle neúnavne svoje ja, vo vnútri seba tíško tajíš vlastný seba bôľ, v prírode kvitneš ako lúka, rastieš k nebu, vždyzelená sekvoja. Na papier píšeš slová, ktoré tvrdia lásku, reálne v hrudi nosíš srdce z kameňa, tanec na tenkom ľade, s budúcnosťou na povrázku, u mňa všetko mení, u teba nie, a ja [...]

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

škola, školák, žiak, hodina, vyučovanie, trieda

KVÍZ: Predveďte sa, akí ste slovenčinári. Nie je to tak zlé alebo také zlé?

27.04.2024 10:22

Kvíz rýchle preverí vaše znalosti slovenčiny. Ktorá z dvoch možností je správna?

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Nemecký poslanec AfD Bystroň se ohradil proti článku Der Spiegelu o ‘ruských’ balíčkoch

27.04.2024 10:10

Poslanec Alternatívy pre Nemecko (AfD) Peter Bystroň sa ohradil proti článku magazínu Der Spiegel, že v kauze možných úplatkov od proruskej siete prijímal balíčky.

parlament

Na Slovensku chce vzniknúť ďalších päť politických strán

27.04.2024 09:58

Na Slovensku chce aktuálne vzniknúť päť nových politických strán. Oznámenia o zbere podpisov zverejnili na webstránke Ministerstva vnútra SR.

Colonial Coin Britain

Vzácne mince čakali na dražbu sto rokov. Prečo ich nezískali dedičia hneď po smrti boháča?

27.04.2024 09:00

Dánsky obchodník s maslom Lars Emil Bruun medzi numizmatikmi vyčnieval. Aké mince vlastnil a čo si želal, aby s nimi urobili po jeho smrti?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 125
Celková čítanosť: 150645x
Priemerná čítanosť článkov: 1205x

Autor blogu

Kategórie