Založ si blog

Óda na zlý deň

Všedný deň a predsa nevšedný,
slzy čo padajú na rozpálenú zem,
spomienky čo ešte nezbledli,
pocítiť dali mi, ďalej nevládzem.

Dlhý čas v tichosti, navôkol nič,
jak čudák bokom bez slova žijem,
uplietol som si na seba bič,
a tým ma život neúnavne bije.

Bez chuti na hocičo,
s nádejou na nejaký zvuk,
do života o ničom,
impulz, dôvod, ruch.

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

Možno, časom. . .

30.01.2024

Neisto, hanblivo, tichým hlasom, čo prinesie budúcnosť blízka, kolená trasú sa, tak strašne nízka? zmenu, čo čakáš, príde? Možno, časom. Chceš niečo nové, no strach z miesta nepustí, spútal ťa pevne, pomyselným pásom, väznená vo vnútri s hrdosťou úplne na cucky. Opraví toto vôbec niekto? Raz možno, časom. V tom mori myšlienok skoro utopíš sa, tvoju loď na [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 124
Celková čítanosť: 149755x
Priemerná čítanosť článkov: 1208x

Autor blogu

Kategórie