Založ si blog

Možno, časom. . .

Neisto, hanblivo, tichým hlasom,
čo prinesie budúcnosť blízka,
kolená trasú sa, tak strašne nízka?
zmenu, čo čakáš, príde? Možno, časom.

Chceš niečo nové, no strach z miesta nepustí,
spútal ťa pevne, pomyselným pásom,
väznená vo vnútri s hrdosťou úplne na cucky.
Opraví toto vôbec niekto? Raz možno, časom.

V tom mori myšlienok skoro utopíš sa,
tvoju loď na hladinu ťahá pevné laso,
tú ťarchu niesť a uniesť vôbec nedarí sa.
Príde na pomoc niekto? Možno, časom…

Ak by si chcela, viem a môžem trochu poradiť,
za zatvoreným a zastretým oknom neuvidíš nič,
dovoľ svetlu, ktoré chce dnu aby mohlo pohladiť,
všetky tie miesta kde rany nechal ťažký bič.

Keď s nádejou v dobro otvoríš dvere svoje,
do dverí vstúpi niekto, kto ti úplne zmení pulz,
víťazne zakončíš všetky strastiplné boje,
život tvoj môže nabrať konečne ten správny kurz.

Zvláštna. . .

23.04.2024

S úsmevom čo vyzerá jak na večeru štedrý stôl, obzeráš v zrkadle neúnavne svoje ja, vo vnútri seba tíško tajíš vlastný seba bôľ, v prírode kvitneš ako lúka, rastieš k nebu, vždyzelená sekvoja. Na papier píšeš slová, ktoré tvrdia lásku, reálne v hrudi nosíš srdce z kameňa, tanec na tenkom ľade, s budúcnosťou na povrázku, u mňa všetko mení, u teba nie, a ja [...]

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

polícia páska

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Kolumbijská univerzita, Palestína, Izrael

Propalestínski študenti na Kolumbijskej univerzite budú pokračovať v proteste

27.04.2024 07:51

Študenti Kolumbijskej univerzity v New Yorku, ktorí začali celoamerickú vlnu propalestínskych univerzitných protestov, sa nedohodli s vedením školy.

vojna na Ukrajine, Charkov, záchranári, ruský útok, bombardovanie

New York Times: Charkov je nezlomný. Bombardované mesto napriek strachu žije

27.04.2024 07:30

Každodenné ruské útoky u obyvateľov Charkova stupňujú obavy, ale život v meste sa nezastavil, napísal denník The New York Times.

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30, aktualizované: 08:05

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 125
Celková čítanosť: 150638x
Priemerná čítanosť článkov: 1205x

Autor blogu

Kategórie