Založ si blog

Chvíle bez teba

Niekedy veľa rozmýšľam,
aj keď viem, že veľa myslieť netreba,
som veľmi šťastný , že ťa mám
neviem, čo by som robil bez teba.

Každodenne nad tým rozmýšľam,
a to zavše práve nad tým,
v izbe na posteli keď som sám,
že ak ťa stratím, tak sa asi zbláznim.

Nad tým že každý deň chcem byť s tebou,
tráviť spolu chvíle bez tiaže,
chcel by som byť tým, čo ukáže ti siedme nebo,
kvôli tebe ten zázrak spraviť dokážem.

Na tvoje nežné pery posadiť farby úsmevu,
darovať teplo v podobe objatí,
vidieť ťa šťastnú, spokojnú a veselú,
ostré hrany na tej ťažkej ceste obrúsiť,
verím, že sa to oplatí
a preto sa chcem o to pokúsiť.

Chcem ukradnúť ti kúsok tvojho času,
a nepísať len prázdne slová,
chytiť ťa a vydať sa na spoločne trasu,
do očí chcem ti slová citu recitovať.

Zvláštna. . .

23.04.2024

S úsmevom čo vyzerá jak na večeru štedrý stôl, obzeráš v zrkadle neúnavne svoje ja, vo vnútri seba tíško tajíš vlastný seba bôľ, v prírode kvitneš ako lúka, rastieš k nebu, vždyzelená sekvoja. Na papier píšeš slová, ktoré tvrdia lásku, reálne v hrudi nosíš srdce z kameňa, tanec na tenkom ľade, s budúcnosťou na povrázku, u mňa všetko mení, u teba nie, a ja [...]

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

Andrej Danko, semafor

Polícia zverejnila po viac ako troch mesiacoch video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 125
Celková čítanosť: 150592x
Priemerná čítanosť článkov: 1205x

Autor blogu

Kategórie