Založ si blog

Zobudiť sa

Za tichých tónov lutny,
spozornel na streche vtáctva kŕdeľ,
avšak ty mi prezraď, čo si taký smutný,
cesta v slzách nemusí byť doživotný údel.


Denne sa hneváš, že na sebe nosíš viacej tuku,

                                               objímaš vankúše, nechce sa ti hore vstať,
z postele za cieľmi naťahuješ ruku,
                                               takto sa tvoj boj mení v beh na dlhú trať.

Brzdí ťa v ústach pachuť,
averzia úplne na všetkých,

možno aj dávka strachu,
že príde neočakávaný skrat,

ak chceš kus sveta vidieť,
musíš povstať z prachu,

veď aj vták vidí len zlomok sveta z klietky,
keď však otvoríš mu dvierka,
hocičo sa môže stať.


Nezavrhuj život ak máš pocit, že za niečo stál by,

                                                                    odpusti si, nádej, ktorá neumrela patrí tebe,
keď objavíš spôsob ako vidieť pestré farby,
                                                                   naplno prebudíš talent, ktorý v tebe drieme.

Zvláštna. . .

23.04.2024

S úsmevom čo vyzerá jak na večeru štedrý stôl, obzeráš v zrkadle neúnavne svoje ja, vo vnútri seba tíško tajíš vlastný seba bôľ, v prírode kvitneš ako lúka, rastieš k nebu, vždyzelená sekvoja. Na papier píšeš slová, ktoré tvrdia lásku, reálne v hrudi nosíš srdce z kameňa, tanec na tenkom ľade, s budúcnosťou na povrázku, u mňa všetko mení, u teba nie, a ja [...]

Slohová práca, téma č. 3

16.03.2024

Dobro a zlo sú v každom človeku, voľba je však na tebe… (Úvaha) Na počiatku bolo slovo, to slovo bolo u Boha, a to slovo bolo Boh. Keď preskočíme pár tisíc rokov, aby sa mohol začať môj príbeh tak by som predsa len začal inak. Na začiatku bol môj otec a moja matka, a ovocím ich lásky som sa okrem mojich bratov stal aj „JA“ . Ak by som chcel preskočiť ešte [...]

Algebra života

06.03.2024

Povedal by si, že keď veci krátiš, tak ich delíš? Algebra života nesie so sebou vysokú daň, tá svoju tvár najlepšie ukáže v cieli, keď sa prerátaš a na všetko zostaneš sám. Mysli viac na seba, tvrdia ti vždy druhí, myslíš, a pre seba prehliadneš to podstatné, hejtuješ krásu dažďa a ignoruješ farby dúhy, pre posledné slovo a večnú pravdu správaš sa príliš [...]

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

Annalena Baerbocková

Baerbocková vyzýva na rozšírenie EÚ o krajiny západného Balkánu. Ide o šedú zónu využívanú Ruskom, tvrdí

29.04.2024 08:45

Medzi krajiny západného Balkánu sa radí Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Albánsko, Srbsko, Severné Macedónsko a Kosovo.

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25, aktualizované: 10:13

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 125
Celková čítanosť: 150797x
Priemerná čítanosť článkov: 1206x

Autor blogu

Kategórie